Renta huurt Publicis in voor haar communicatie

Renta, de Belgische Federatie van Voertuigen Verhuurders, vertrouwt haar communicatiebudget toe aan Publicis Brussels. Publicis gaat werk maken van Renta’s positionering als opinion leader op het vlak van leasingwagens en smart mobility.

Als vertegenwoordiger van zo’n 95% van de verhuurbedrijven in België wil Renta de maatschappelijke voordelen van huur- en bedrijfswagens belichten. In een eerste fase zal Publicis de online communicatie van Renta opfrissen, om zo journalisten, politici, wetgevers en het grote publiek vaker en beter te bereiken. De campagne werd alvast gelanceerd op Twitter en LinkedIn.

Renta verdedigt de belangen van de grootste Belgische leasingmaatschappijen. Samen zijn deze leden goed voor een vloot van meer dan 370.000 wagens.

Over Publicis Brussels

Publicis Brussels is a Brussels based communication agency, providing strategic creative and digital ideas helping clients to Lead the Change and to succeed in their own marketing transformation. We’re a healthy agency making contagious campaigns for clients such as BNP Paribas Fortis, Hello bank!, Fintro, Renault, Dacia, Carrefour, Mobistar, ALD Automotive, Nescafé, Hoegaarden, Sanofi, ALS Liga, L’Oréal, Oasis and Reporters Without Borders.

Antwerpselaan, 40 B-1000 Brussels

www.publicis.be